602 266 773
dellstore@dc4.cz

Průběh objednávky

Hledání zboží

Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejší způsob k jeho nalezení použít vyhledávání. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:

1. v horizontálním seznamu kategorií si vyberete požadovaný obor (např. TONERY DELL, INKOUSTY DELL…), poté se pod horizontálním menu zobrazí filtr modelů jednotlivých tiskáren a dostupný spotřební materiál pro tuto tiskárnu.

2. vyhledávací box neboli políčko s textem „vyhledat produkt“, které se nachází nahoře v červeném obdélníku. Stačí do něj zadat klíčové slovo, název zboží, nebo PN (part number) a poté kliknout na ikonu lupy nebo zvolit „enter“ na klávesnici.

Košík

V košíku – přehledně a na jednom místě – uvidíte vše, co jste do něj vložili. Přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu za 1 kus bez DPH, celkem bez a s DPH. Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit. Zákazník má také možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když kliknete na počet položek v košíku v horní části stránky (zelený obdélník).

Registrace

Registrace Vám usnadňuje opakovaný nákup na našem eshopu. Nemusíte znovu vkládat svoje osobní údaje, máte přehled nad odeslanými objednávkami a jejich aktuálním stavem a může Vám být udělena paušální sleva na zboží. V případě chybného vstupu nebo vynechání některé z nezbytných informací budete upozorněni a vyzváni k opravě.

Registrace je jednorázová akce, kdy zadáváte svoje osobní údaje a získáváte přihlašovací údaje – tedy přihlašovací jméno a heslo, které použijete k opakované identifikaci (přihlášení) do systému. Své osobní údaje můžete po přihlášení do systému aktualizovat.

Pokud zapomenete své přihlašovací jméno nebo heslo, neprovádějte opakovanou registraci a využijte automatické obnovení hesla pomocí Vaší e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci. Na tento e-mail Vám systém zašle nové přihlašovací údaje.

Přihlášení

Přihlásit se může jen zaregistrovaný uživatel a použije k tomu své přihlašovací údaje (jméno a heslo). Má možnost změnit své registrační údaje, prohlížet předchozí odeslané objednávky a jejich aktuální stav. Přihlášení je možné v horní části stránky zadáním a odesláním přihlašovacích údajů (odkaz „PŘIHLÁSIT“ v žlutém obdélníku) a také v druhém kroku košíku.

Osobní údaje

Pokud jste se rozhodli nakoupit zboží bez výhod registrace, vyplňte své osobní údaje v druhém kroku košíku. V případě chybného vstupu nebo vynechání některé z nezbytných informací pro vyřízení objednávky budete upozorněni a vyzváni k opravě.

Doprava a platba

Dopravu lze realizovat přepravní společností DPD nebo osobním vyzvednutím. Pokud hodnota objednávky přesáhne 5000 CZK bez DPH, pak je dopravné v rámci ČR ZDARMA.

Součástí zásilky je faktura (daňový doklad), která zároveň slouží jako doklad pro případnou reklamaci.

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje.

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

hotově – při osobním vyzvednutí zboží na prodejně

hotově – dobírkou - při přebírání zboží od doručovatele - zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

převodem předem – zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet můžeme expedovat Vaši objednávku.

Při platbě převodem předem:

  • může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu a předpokládaný termín doručení zboží, případně osobního vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka „ODESLAT OBJEDNÁVKU“.

Změny v objednávce

Jakmile vytvoříte a odešlete objednávku, začne ji zpracovávat automatický systém. Rezervuje zboží na skladě a objednává ho u dodavatelů, předává data na naší expedici pro vyskladnění a zajišťuje pro něj dopravu.

Zároveň posílá aktuální informace o objednávce na váš e-mail. Z tohoto důvodu je velmi obtížné do celého procesu zasahovat a měnit zadané údaje. Ideálním řešením je objednávku stornovat a zadat novou.

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud se zboží odesílá prostřednictvím přepravní společnosti DPD, v momentě vyřízení objednávky Vám pošleme e-mail, kterým Vás informujeme o expedici i s odkazem na web DPD, kde můžete sledovat průběh doručení Vaší objednávky.

Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený (u balíku DPD je možná pouze kontrola obalu), v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.